Uncategorized

“הפוך את מסלולי הרכבת המנותקים של בריטניה לכבישים חדשים עם נתיבי מחזור”

, אינספור המיילים של כבישי הרכבות שנסגרים כמו גם סגורים באכזריות, כמו גם נטושים חצי מאה דרישת אחוריים שהופכת לכבישים מהירים ללא הולכי רגל למכוניות , טנדרים קלים כמו גם מחזורים.
אפילו מסלולי המסלול היחיד המנותקים הם-כאשר נוקו עשבים שוטים כמו גם זבל שהושלך-בדרך כלל רחבים מספיקים לנתיב אופניים, מכונית/ואן ליין ללא עקיפה, בתוספת סוג של כתף קשה לחירום.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• “אנו רוצים לראות רכבים שנוצרו על ידי מעצבים, ולא רואי חשבון”
רוכבים כמו גם נהגים עשויים אז, תחת מגבלות מהירות קפדניות/מקסימאליות, לנסוע בכיוון אחד (לכיוון העיר) מהאמר, 14:00-14:00, לפני שהם מדוושים או נסיעה חזרה משעה 14:00 -1.59 בבוקר. מסלולי דו-מסלולי דו-מסלולים נטולים יהיו קלים יותר מכיוון שהם גדולים מספיק כדי לפעול ככבישים טיפוסיים, עם תנועה דו כיוונית.
כנופיות של עובדים לא מועסקים, טונות של מסלול מסלול, גלונים של צבע לבן לסימני דרכים, כמו גם כמה דרכי כניסה/יציאה מחליקות היו מייצרות-כמעט לילה-רשת חדשה, סבירה כמו גם רשת כבישים בסיסית עבור נהגי בריטניה כמו גם רוכבים. זה אפשרי כמו גם סביר. אז מה לא לאהוב?
לחלופין (ואני מודה, זו הצעה מעט פחות חמורה) בואו נכוון גלגלי רכבת לרכבים, כמו גם להוריד אותם מסילות הרכבות הקיימות, ככל שיהיה. נראה בלתי אפשרי מגוחך. עם זאת זה לא. תחת פיקוח קפדני כמו גם עם אישור הבעלים של מסלול BR לשעבר, בדיוק עשיתי בדיוק את זה – הניעתי רכב במספר קילומטרים של קו רכבת רעוע.
מרצדס כמו גם חלוקת הרכב החכם שלה אשמים בטירוף. שיחת השכמה של 04:00, סטייה של חמש בבוקר מהמלון שלי בעולם מרצדס-בנץ וכן הגעה שלפני 6 בבוקר לתחנת הסט המשוחזרת באהבה בסאסקס, חשבתי, כל חלק מההצטברות עבור א טיול על סיפון רכבת קיטור כבדה. במקום זאת, אגרף חכם היה על הקו, מוכן לי להיכנס לאחוזת גודווד.
• “חשבו זמן רב כמו גם קשה על צמיגי מרתף מציאה”
הסעתי את ‘הקדמה’ בצורה חצי קונבנציונאלית, תוך שימוש במאיץ, בלמים כמו גם בהיסט, אולם רק לכל היותר 20 קמ”ש-או 6 קמ”ש כשנוהגים בעצבנות מעל הנקודות. ההגה היה מיותר מכיוון שקו המסלול כמו גם הארכאי עם זאת (כמעט) נקודות עבודה הכתיבו את הכיוון (ISH) של הנסיעות.

מאז סוף שנות השבעים כיסיתי למעלה ממיליון מיילים מאחורי ההגה של אינספור מכוניות. עם זאת אני יכול לוודא שזה היה הכונן הסוריאליסטי ביותר בחיי. בדרך ארוכה וארוכה.
האם אתה בעד התוכנית של מייק להפוך את הרכבות שלא נעשה שימוש בבריטניה לכבישים כמו גם לשבילי אופניים? הצטרף לסכסוך בקטע התגובות למטה …