Uncategorized

הכבישים הראשיים באנגליה שואלים את הבטיחות של מסכי מגע ברכב

ראש הכבישים המהירים באנגליה הטיל ספק בבטיחות מסכי המגע ברכב. ג’ים אוסאליבן, מנכ”ל כבישים אנגליה-הארגון האחראי על הכבישים המהירים באנגלית וחישב דרכים-אמר לקהל בלונדון “אנחנו לא אוהבים” מסכי מגע ברכב מסיבות בטיחותיות.
הנציבות האירופית מעריכה שבין 10 ל -30 אחוז מהתאונות נגרמות כתוצאה מהסחת הדעת של הנהגים, ואילו יצרני הרכב העבירו כפתורים לכל דבר, החל מחימום ומיזוג אוויר, לרדיו וגג שמש, למסכי מגע.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• Apple Carplay: כל מה שאתה צריך לדעת
O’Sullivan השמיע דאגות מהטרנדים האלה באומרו: “ברור שאנחנו צריכים לחשוב על מסכי מגע עם כפתורים קטנים וקטנים” ומוסיפים “אנחנו לא אוהבים אותם מנקודת מבט בטיחותית.”
O’Sullivan הגיב לשאלה כיצד ניתן היה לדיגיטציה של הכבישים המהירים מבלי להתנכר לנהגים שהם פחות מיומנים מבחינה טכנולוגית.
Highways England בודקת כעת מערכות “שילוט ברכב” חדשות שיציגו מידע שנראה בדרך כלל על גנטיות כבישים מהיר ושלטים בכביש על מסכי אינפוטיננט רכב.
ערכת הפיילוט מאפשרת רק מכוניות בדיקה מצוידות באופן ספציפי לקבל את הנתונים, ולא ידוע כמה זמן ייקח עד שהטכנולוגיה יכולה לשמש את הנהגים ולהחליף שילוט סטנדרטי.
O’Sullivan אמר כי יש ליישם מערכות כמו הפעלה קולית כדי לוודא שממשקי המשתמש הם “אינטואיטיביים” ו”הימורים מוכרים “, לפני שהם ממשיכים להעיר את ההערה שלו הנוגעים למסכי מגע.
מחקרים קודמים מצאו כי תכנות ל- SAT-NAV יש פוטנציאל להיות מסיח את הדעת כמו שימוש בטלפון נייד. אמנם השימוש במסכי אינפוטינציה במכוניות אינו אסור על פי החוק, אם המשטרה רואים כי הקונבנציונאלי של הנהיגה של הנהיגה הושפע לרעה מהסחת דעת ברכב הם יכולים להביא אישום של נהיגה ללא טיפול ותשומת לב, אשר נושאת עונש של שלושה לשלושה לשלושה לשלושה תשע נקודות וקנס של עד 2,500 ליש”ט.
האם אתה חושב שפקדי מסך המגע ברכב הם בטוחים? ספר לנו בתגובות …