Category

זן המנוע של וולוו-מנוע חדש שנחשף

וולוו אימת את הפרטים על מדרגות ההפעלה החדשות והמורידות שלה שיחליפו את כל מגוון המנועים שלו כמו גם תיבות הילוכים.
מנועי וולוו החדשים מבוססים על שני יחידות ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר-בנזין הזרקה ישירה אחת כמו גם דיזל משותף אחד-כמו גם להשתמש בשילוב של טעינת-על, טעינת טורבו או היברידית כדי לחלץ כוח נוסף.
• חדשות וולוו כמו גם ביקורות
מפרט המנוע של וולוו דיזל ישתנה בין 118 כ”ס ל 227 כ”ס, ואילו גרסאות הדלק ישתנו בין 138 כ”ס ליותר מ -300 כ”ס, כאשר וולוו מכריז כי כל מנוע חדש הוא בין 10 כמו גם 30 אחוז יעיל בהרבה מזה שהוא מחליף.
בחירות תיבות הילוכים יהיו מדריך משודרג בן שישה הילוכים, או אוטומטית שמונה הילוכים במיקום של שישה הילוכים הנוכחיים.
הוולבודים הראשונים שמקבלים את המנועים החדשים יהיו S60, V60 כמו גם XC60. אלה יקבלו את הטורבו T6 המטען העל החדש כמו גם טורבו טורבו בנזין T6 המחליף את ששת השורה הנוכחית בטורבו שמבסס 300 כ”ס.
כמו כן, מוצע הדלק החדש T5 שמקים 242 כ”ס במקום 237 כ”ס 2.0 ליטר הנוכחי, כמו גם את הטורבודיזל החדש של 179 כ”ס D4 המחליף את החמישה-צילינדר הנוכחי של 161 כ”ס 2.0 ליטר.
גם מנועי ה- T5 החדשים כמו גם D4 יוצעו ב- V70, XC70 כמו גם ב- S80.
אם דיברנו על המנועים החדשים, אמר סגן נשיא וולוו להנדסת מוטות כוח, דרק קראב,: “יצרנו מנועים קטנים יותר וחכמים הרבה יותר עם עקומות כוח המספקות נסיגה מעניינת בהשוואה למנועים עם צילינדרים הרבה יותר, ובכל זאת מספקים את האקלים הכלכלי של הדלק של רק ארבעה צילינדרים. בנוסף, על ידי הוספת חשמל כגון טכנולוגיה היברידית פלאג-אין, נגיע לנתוני חשמל בשטח V8. ”
מנוע הדיזל כולל טכנולוגיית I-ART, שלדעת וולוו היא ראשונה עולם. זה מרמז שבמקום חיישן הזרקת דלק אחד, לכל צילינדר יש מעבד משלו, המסך כמו גם מתאים את הזרקת הדלק ליתר דיוק, ומבטיח שאף אחד לא מבוזבז. גם לחץ הדלק הוגדל ל -2,500bar.
מנועי Drive-E פותחו באופן דומה גם עם פלאג-אין היברידי בחשבון, כולל קשורים למערכת ההיברידית המודולרית של המשרד המשמשת בתוסף V60.
שלא כמו כעת, שם מנועים מסוימים מקורם או שפותחו על ידי פורד, וולוו התפתחה כמו גם הקימה את היחידות החדשות בבית, בשנתיים האחרונות. המנועים יפותחו בשבדיה במפעל המנוע של וולוו בסקובדה בשיעור של 2,000 יחידות בשבוע.