Uncategorized

פורשה 914 קלאסי 914 נולד מחדש עם ציוד ריצה של קיימן

חמש עשרה עיצוב אחד עשרה, הזרוע הקלאסית של צוות המירוץ המירוץ העולמי של אליפות העולם אליוט מוטורספורט, תשיק בקרוב פרשנות מודרנית של פורשה 914. דגמי ההפקה הראשונים לא צפויים לסיום עד יוני, אך קונים בבריטניה יכולים לבצע את ההזמנות שלהם כעת, כאשר המחירים מתחילים בסביבות 230,000 ליש”ט.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בניגוד לפורשה 914 המקורי, שהונע על ידי מנוע ארבע ליטר שטוח בנפח של פולקסווגן, וגרסה שקמה לתחייה תכלול אותו מנוע 3.4 ליטר שטוח-שישה ותיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים כמו הדור הראשון קיימן ס.

צמד ה- ACS החדש של זינגר חשף עם יותר מ -450 כ”ס והשראה עצרת

טרם אושרו נתוני ביצועים, מכיוון שהמהנדסים של החברה רק מחתימים רק את מערך השלדה של המכונית. אבל, גם אם חמישה עשר עיצוב אחד עשרה לא מבצעים שדרוגים למנוע ההפעלה, 914 המחודשת שלה תהיה בעלת פי שלושה מכוח המכונית המקורית. 987 Cayman המקובלים היו תפוקה של 291 כ”ס ו -340 ננומטר מומנט.
עם זאת, 914 זה שהחיה מחדש יהיה הרבה יותר מאשר רקטה שנחשבה לגלגלת גלגיל. חמש עשרה תכניות להתאים לדיסקים גדולים יותר מאווררים, לחמלי ברמבו ארבע בוכנות וכמה צלחות חיזוק שלדה כדי לעזור לכלול את הכוח הנוסף. המשרד גם לווה את ארכיטקטורת ההשעיה של קיימן, ושיפר אותה עם כמה סלילים חדשים המתכווננים באופן ידני.