Category

תערוכת הרכב של ניו יורק 2016: Round-up

תערוכת הרכב של ניו יורק 2016 הראתה כי עדיין יש תיאבון ענק בתפוח הענק למכוניות חדשות. מופע המכוניות העולמי של ניו יורק, כדי לספק לו את התואר המלא שלה, סיפק צינור שלם של מכוניות ענקיות חדשות ובכורה במשאיות, כולל Mazda MX-5 RF החדש כמו גם ה- Mercedes GLC Coupe, בתוספת מגוון מעניין של רעיון מכוניות ומשאיות כמו גם כמה התקדמות חדשות אינטרגוין בעולם המכוניות והמשאיות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

כאשר המופע מתגלה לימים הציבוריים מה- 25 במרץ ל -3 באפריל, הוא נמשך רבים מהיצרנים הגדולים, כולל מרצדס, אאודי, טויוטה ומאזדה. לאירופה כמו גם בסין עשויים להיות מכוניות גדולות יותר כמו גם הרבה יותר מכוניות ותצוגות משאיות, אולם היופי של התפוח הענק תמיד הולך להיות תיקו רב עוצמה.
54

תערוכת הרכב בניו יורק, שהוחזקה במרכז הכנסים של ג’ייקוב ג’ביטס בלב מנהטן, היא תערוכת הרכב הארוכה ביותר בארצות הברית והיא עוברת על ידי מספר משמעותי של מכוניות ואוהדי משאיות בארה”ב כמו גם קונים. זה יתפקד מבצעים נהדרים של מכוניות ומשאיות חדשות בלבד בארה”ב בנוסף לכמה הופעות בכורה ברחבי העולם. בנוסף, כמובן, כמה מכוניות ומשאיות מומחים פנטסטיים כמו גם מוזרים המופקים על ידי מקלטים כמו גם מפיקי נישה מרחבי העולם.
פשוט גלול במורד הדף כדי לגלות את כל סיפורי החדשות מתערוכת הרכב של ניו יורק 2016 …
מכוניות ומשאיות מרכזיות בניו יורק 2016
• Mazda MX -5 RF – הגרסה הקשיחה המתקפלת של Mazda Roadster מכה ב • מרצדס GLC Coupe – דפוס רכב השטח של קופה ממשיך עם BMW X4 יריב של Merc • Audi R8 Spyder – הגרסה האחרונה של מכונית העל הגדולה של אאודי • סובארו Impreza – גרסה חדשה יותר וגדולה של Subaru של סובארו לוקחת קשת • ג’נסיס היברידי סדאן- העתיד של המותג החדש של יונדאי, הממופה על ידי מושג זה
סיפורי חדשות מובילים בניו יורק 2016
• מאזדה MX-5 זוכה במכוניות עולמיות ומשאית השנה • ניסאן פחיות GT 86 יריבות • BMW X7 SUV יוקרתי עקב 2018 • MAZDA CX-9 עשוי לפנות לאירופה • תשעה עיצובים של יגואר אבודים אבודים.
תערוכת הרכב של ניו יורק 2016: החדשות החדשות ביותר
אאודי R8 Spyder
מעריצי SuperCars רכים ישמחו לראות את אאודי R8 Spyder החדש בתוכנית עומדת. Spyshots של עיצוב מבחן לא מוסמך התגלו מוקדם יותר החודש הראו שכמו ה- R8 Spyder היוצא, הנשירה נפטרת מלוח הזכוכית מעל המנוע מהקופה כמו גם מוסיפה פתחי קירור נוספים ללוח האחורי הממושך. עכשיו ראינו את המכוניות והמשאית במתכת כמו גם זה נראה פנטסטי!

יגואר F-TYPE SVR
המופע של ניו יורק סיפק לנו את המבט הראשון שלנו על ה- SVR של יגואר F-Type בתנועה. נהגנו אותו עם אחת ממנהרות הכביש של העיר הידועה והאזנה לרעש המרהיב של מנוע ה- SVR מקפץ מהקירות.
בראשית קונספט סדאן ספורט היברידי
זהו מושג הסדאן הספורט ההיברידי בספר בראשית. נחשף בתערוכת הרכב של ניו יורק 2016 The Slaep Sale Door Saloon מספק לנו רמז לאופן שבו בדיוק עיצובים עתידיים ממותג הפרימיום החדש של יונדאי עשויים להיראות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן