Uncategorized

התבוננות ראשונה ב- NISSAN NV300 VAN

החדשה ניסאן הציגה תצוגה מקדימה של התוספת האחרונה למערך הרכבים התעשייתיים שלה-ה- NV300 הבינוני. הוא פותח באותו מפעל בדיוק כמו רנו טרפיץ ‘, והוא ימשיך לחלוק שוק צפוף כמו למשל שיגור סיטרואן החדש, פורד טרנזיט המותאם אישית, טרנספורטר פולקסווגן, מרצדס ויטו כמו גם יונדאי אילואד.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

המשרד לא חשף פרטים רבים על ה- NV300 החדש, אולם זה הוגן להניח שהוואן ייהנה מבריתו של ניסאן עם רנו. צפו לראות מנועים דומים כמו גם עבודות גוף לטרפיה המופיעה – מוצרים שהראו גם את הווקסהול ויברו כמו גם את פיאט טאלנטו הקרוב. עם זאת, מלפנים, ה- NV300 ישתמש בסורג ‘V -Motion’ של ניסאן – בדומה לזה שבמכוניות המטיילים והמשאיות שלו כמו הקאשקאי כמו גם ג’וק.
• טנדרים ביותר לפאנל
ה- NV300 יחליף את הפרימסטאר הבולט, שמתארך מעט בשן עכשיו. הוא ישב בין NV200 הקטן יותר כמו גם NV400 בגודל מלא בטווח ה- LCV של ניסאן.
ניסאן הבטיחה כי NV300 תפיק תועלת מהערבות LCV של חמש שנים, 100,000 מייל-מייל-אשר גם משתרעות על כל סוג של אביזרים רשמיים שאתה רוכש באמצעות הטנדר.
NISSAN NV300 יופיע באולמות התצוגה בסתיו, עם זאת פרטים נוספים – כמו כוח כמו גם נתוני אקלים כלכלי למנועי דיזל EURO6, יכולת טונות כמו גם תמחור – ייחשפו בתערוכת הרכב של Hanover בספטמבר.
האם ניסאן NV300 יכול להיות טנדר הפאנל הבינוני עבורך? בואו נבין בתגובות למטה …